lördag 20 mars 2010

Nu jäklar!

Igår fattade jag ett beslut (konstigt nog formades det någon gång där mitt under soffdvalan, men jag minns det klart och tydligt idag):


Innan killarnas födelsedag i maj ska jag ha kommit i form så att jag väger så som jag gjorde innan jag blev med dem. Det är inte så värst mycket, det handlar om 5 kg. Fem envisa sådana. Men jag vill kunna komma i mina kläder, jag vill att min kropp, framför allt ryggen, ska må bra och jag vill trivas med mig själv. Och jag vet att jag kommer kunna klara det utan problem nu när jag kommit igång med träningen igen och om jag bara börjar äta lite bättre. I det stora hela äter jag bra som det är, men det har helt klart blivit en del slarv och lite väl mycket fika nu under mammaledigheten.


Hamnar jag där så är jag på god väg och kommer må så mycket bättre. Det är ju det som det handlar om.


Nu jäklar!

1 kommentar: