tisdag 16 mars 2010

Amanda protesterar!

Hon tycker det är orättvist att bloggen mest handlat om dem och nästan inte alls om pappa. "Du skriver ju bara om att vi är så himla fantastiska och sånt", som hon själv uttryckte det. Till saken hör att pappa Niklas tycker det är helt okej, t.o.m. rätt skönt, att inte bli bloggad om, men okej, rätt ska vara rätt...

Här kommer således några rader till min man, den som jag älskar mest i världen. Fina, snälla, omtänksamma, kloka Niklas. Som jag är så glad över att jag är gift med och över att han är världens bästa pappa åt våra barn (de där fantastiska, ni vet). Som kan vara jordens största sömntuta och slarver, men ändå - han är MIN sömntuta och slarver. Och det finns ingen på denna jord som jag har roligare tillsammans med och hellre tillbringar mitt liv med.


 Puss och kram, älskar dig!

5 kommentarer: