onsdag 31 mars 2010

Bvc, kalas och fel mästare

Gårdagen försvann i ett huj, så det blev inte så mycket skrivet.. Efter Mästarnas mästare var jag både trött och lite besviken, så det fick bli sängen nästan direkt.. Men jag ska inte vara sämre förlorare än Louise själv, klart Armand ska ha cred för sin seger. Han vann och gjorde det bra.

Tidigare på dagen hade vi hunnit med bvc-besök hos världens bästa Sabina. Det var tiomånaderskontroll och båda killarna fick ok-stämpel i rumpan. Båda följer också sina egna kurvor bra, även om de fortfarande ligger lite under genomsnittet. Ludvig var 71,6 cm lång och vägde 8885 g, medan Viktor låg på 70,5 och 8340 g.

På kvällen var vi på kalas hos moster Nilla med familj och gratulerade Lukas på 14-årsdagen. Skulle ha grattat här i vrån igår, men somnade ju som sagt, så det får bli ett GRATTIS och HURRA idag! Var så klart tvungen att smaka lite av allt Nilla hade bakat och fixat, himla gott var det!

Idag får vi se hur dagen blir, då både killarna och jag är lite småhängiga. Jag känner mig trött och ruggig och Viktor, stackaren, har lite feber.. Den gråmulna himlen lockar inte heller direkt, så som det känns nu får det bli en lugn hemmadag. Ska också försöka ladda inför kvällens gympapass.

Trevlig onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar