onsdag 10 mars 2010

Lycklig resa

I morgon åker min mamma och bror med familj till Thailand. Jättejättejättekul, men också en gnutta jobbigt. Dels för att vi också så hemskt gärna hade velat komma iväg, men främst för att jag kommer längta ihjäl mig. Tycker inte om när jag inte har alla nära och kära hos mig, är inte hel då...


Men jag är verkligen glad för deras skull, de är så väl värda en skön semester. Framför allt lilla mamsen, som har så himla mycket på jobbet jämt och som inte varit utomlands på många år.


Och vad är väl egentligen en bal på slottet? Vi håller gladeligen ställningarna här hemma under tiden - lägger pengarna på annat, pulsar i snö, tar solglasögonen på och väntar in våren. Man kanske rentav skulle ta och göra som barnens supergoa kusin Maja, och springa runt i baddräkt hemma om dagarna...


Till mamma, Patrik, Linda, Oliwer och Cornelia: Ha nu en riktigt fantastiskt underbart härlig semester. Sola, bada, koppla av, ät gott och drick gärna en drink eller två åt mig. Och var rädda om varandra ute i stora världen... Puss och kram!


..



.Undrar om mormor märker om vi gömmer oss här i...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar