lördag 20 mars 2010

Dripp dropp dripp dropp....

Åh vad härligt det låtit ute de senaste dagarna. Det droppar hela tiden utanför husknuten och snön smälter sakta men säkert bort. I grannens rabatt skådade jag t.o.m en liten klunga snödroppar idag - helt underbart! Vågar man hoppas på att våren är lite på väg i alla fall?

Idag har vi varit på gymnastikuppvisning och tittat på världens finaste Amanda. Superduktig var hon och fick sitt livs första medalj. Och den stolta mamman fällde en liten tår så klart.. Inte över resultatet i sig utan för att hon över huvud taget gjorde det - att hon utmanade sig själv och vågade. Jag tror hon växte minst en meter idag, min lilla tös.

Nu är vi mest bara hemma och vänder, om en stund ska vi på middag hos Lina, Morten och Maja. Det ska bli så trevligt att få gå bort. Och då kanske jag (förhoppningsvis...) håller mig vaken lite längre idag i alla fall...

Önskar er alla en trevlig lördagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar