söndag 21 mars 2010

God morgon världen

Så var man igång igen. Jodå, sedan länge. Pojkarnas klocka strulade imorse, så Ludvig var vaken, pigg och alert långt före klockan fem. Helnöjd. Viktor å andra sidan sov tills klockan var över sex. De hade inte kunnat synka det där lite bättre?


Nu har jag redan hunnit vara uppe en rätt bra stund - fixat välling, druckit kaffe samt börja ordna med allt som ska ordnas inför loppisen. Ska snart börja baka också, men väntar in Amanda, då jag vet att hon vill vara med och hjälpa till.


Passade på att ta en tidig surfrunda och hamnade hos Alex Schulman, som hade skrivit jättebra om gårdagens "Körslaget". Missade ju tyvärr första programmet, men hoppas på att kunna hinna se det på tv4 play idag. Alex hade synpunkter, bra och dåliga, på lite allt möjligt. Men det som gjorde mig så himla glad var hans ord om Niklas Strömstedt. Ni vet MIN Niklas Strömstedt. Mycket roligt att läsa! Finns här.


Dags att sätta fart med resten. Må så gott. Jag tror det blir en fin dag idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar