måndag 13 januari 2014

Det här med att gå och lägga sig i tid när man ska upp och jobba dagen efter

Ja, det hade ju varit en bra idé. 

Tänker så varje kväll, men så kommer alla "ska baror" och så är det kört. Idag har vi hållit igång från morgon till kväll i vår källare. Med undantag för matpauser så har vi hela dagen burit, packat ur, packat i, sorterat, städat och slängt. Niklas har varit två vändor till sopen med fullastad bil, så himla skönt. Det är inte riktigt klart ännu, men åh så bra det blir!

Efter att vi badat och lagt killarna (alldeles för sent för dem också, vi är fortfarande helt ur fas efter jullovet) blev det ett tabatapass i vardagsrummet. Hade egentligen inte behövt det idag, med tanke på dagens alla tunga lyft och allt stående och gående, men jag hade gett mig fanken på att peta in ett tredje träningspass innan veckan var till ända. Tre pass i veckan är mitt mål, då mår jag som bäst. Jag hoppas verkligen att jag ska få till det nu, för jag är laddad till tänderna!

Tyvärr har jag ont i ryggen nu efteråt. Inget allvarligt tror och hoppas jag, men inte alls skönt. Avslutade därför dagen på bästa sätt, med ett varmt bad, tända ljus och fredagspodd. Nu hög tid att sova, är supertrött i både kropp och knopp. 

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar