måndag 27 januari 2014

Inre och yttre välbefinnande

Idag har jag hunnit med att ge lite extra både till andra och mig själv. På eftermiddagen blodgivning (känns så bra att kunna göra något som förhoppningsvis kan hjälpa någon annan människa lite i alla fall) och nu ikväll besök hos frissan. Lyx!

Nu hoppas jag på att få sova gott och på att resten av jobbveckan blir lugnare än den måndag vi hade idag. Trött fröken och snackiga barn med myror i brallan = taskig kombo. Tittar man på Niklas schema och i min kalender vete tusan om det blir så lugnt, men det fixar vi. Med lite pusslande, trixande och fixande löser sig allt. Och i slutet av veckan väntar ju något gott!





"Du ser väldigt rysk ut", som Rasmus så fint uttryckte det när jag kom hem. 
Det var INNAN jag rotade fram babushkan....

Absolut inget ont om ryskor. Han lät bara inte så positiv när han sa det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar