söndag 26 januari 2014

När luften går ur...

Har haft ännu en jättebra vecka på jobbet, en fantastisk helg och känner mig väldigt tillfreds med mig själv och tillvaron. Men... som ni märkt får jag inte till några inlägg. 

Jag har massor med tankar och uppslag (att promenera till och från jobbet, som jag gjort några dagar nu, är en riktig hit på den punkten - åh så mycket jag hinner tänka där jag går! Värre att kunna skriva ner och komma ihåg dock..) men så kommer det bara inte på pränt. Funderar, suckar, skriver, raderar, sparar och stänger ner. Och så hamnar de i den långa raden av utkast, många flera år gamla och flera faktiskt riktigt bra. Men opublicerade. 

Idag är jag lite trött efter ytterligare en natt med dålig sömn. Dessutom är jag nästan fortfarande i paltkoma efter ännu en fantastisk matdag (hejdå alla veckans points..), denna gång med lillebror och mamma. Ska sitta här och pilla på de senaste halvfärdiga inläggen så får vi se vad det blir av det hela. 

Trevlig söndag så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar