söndag 19 januari 2014

Den här helgen har jag:

  • varit på jättetrevligt släktkalas hos svärmor och Hasse - åkt spark, frusit om fötterna, dansat ut julen och ätit en massa gott.
  • sovit en hel natt och till på köpet fått en rejäl sovmorgon, då Ludvig och Viktor tjatade sig till att få sova kvar hos farmor tillsammans med kusin Maja. Win, win och mys för alla förutom att mamman som vanligt hann längta som en tok efter sina pojkar.
  • tränat mig till träningsvärken från hell. Mycket bra! Men, som Emma så klokt sa, dagens squats lär bli tunga...
  • apropå squatsen idag fått ett härligt sms från Anette, heja Anette!
  • också apropå squatsen nått fram till dag 70 i vår utmaning. Bara 30 dagar kvar nu tjejer, heja oss!
  • varit hos lilla mamma och hjälpt till med lampor och småplock.
  • överbevisat Ludvig efter att han skrikit i en kvart om att bara pappa fick bygga legorymdskepp och att bara pappa kunde. 
  • återigen suttit och pillat med inlägget om förra året, utan att riktigt få till det. Hittade en mall som jag tänkte jag skulle gå efter denna gång, kanske är det därför det inte vill sig?
  • fått veta att Ludvig egentligen är en örn. Han har bara aldrig visat sina vingar för oss.
  • gjort och ätit urgod sushi medan Niklas åt middag med en kompis. Bra kvinna reder sig själv.
  • landat i soffan med gosig filt och kaffebalja framför först veckofinalen av Farmen och nu "The next three days". Fy vad hemsk den är. Har ont i hela magen och håller på att grina ihjäl mig.


NU är glada julen slut


Wow mamma, du kunde ju. Den blev mycket "snuggare" än jag hade trott..




Typ så. Ny vecka väntar och jag borde sovit för länge sedan. Som vanligt. Men nu måste jag ju se klart den nedra filmen så jag får se hur det går. Och göra några benböj. Sen så. Go natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar