lördag 11 januari 2014

Leif

Den andre person som jag gått och blivit lite kär i av årets fem "Stjärnorna på slottet"-deltagare är Leif Andrée. Jag sa det redan i program ett och sedan har det bara vuxit. Han verkar så rar, mjuk och genomgod på något sätt. Jag var oerhört spänd inför dagens avsnitt. 

Och vad ska man då säga? Phu... Vilken levnadshistoria! Vi var helt mållösa här emellanåt och jag blev både rörd och road under hans timme. Det sista han sa, om hur han tittat in i ögonen på de andra under samtalen och sedan beskrev deras blickar tyckte både jag och Niklas var väldigt fint. 

Nästa vecka är det Marias tur. Där har vi istället en person som nästan tappat lite hos mig under de första tre avsnitten. Jag hoppas så att hon kan vända det igen, för jag har alltid tyckt så mycket om henne. Det ska bli mycket intressant att se hennes dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar