torsdag 2 januari 2014

Och vi är ju halvvägs, för bövelen!!!

Herregud. 

Hålla på och klunka chailatte, böla till kärleksfilmer, klippa silverstjärnor, laga nyårsmiddag, dricka bubbel och tampas med ilskna gulliganer - så här kan vi ju bara inte ha det. Icke! Inte utan att nämna att vi ju äntligen kommit över på andra halvan (dag 53 idag!!) i vår fantastiskt fenomenala, jätteroliga och just nu överjävligt jobbiga squatsutmaning. 

För visst är det så. I alla fall för mig. Jag gör dem, det gör jag. Men det är tungt nu och den 18:e februari har konstigt nog aldrig känts så långt borta...

Det är då jag behöver er andra, då vi behöver varandra. Jag vet att jag, Emma och Anna fortfarande är med och kämpar på, hur går det för er andra? Känner att vi måste ha lite avstämning nu och hitta pepp inför de återstående 47 dagarna. Fyrtiosju dagar, vad är det liksom. Döden nada!

Kom igen nu tjejer. Halvvägs. Så jäkla bra jobbat. Nu fixar vi resten!!

1 kommentar: