måndag 24 maj 2010

Trött

Är så fruktansvärt trött... Har den senaste veckan lidit av en väldigt obehaglig lockkänsla i öronen, mest det högra, Hör jättedåligt och känner mig lätt borta mest hela tiden, som om jag gick omkring i en stor bubbla. Kan inte avgöra själv hur högt jag talar - på gympan i onsdags var jag tvungen att dubbelkolla med gruppen flera gånger gällande volymen på både musiken och min röst...

Trodde först att det var vaxpropp, men efter att ha provat med Revaxör utan resultat plus att det även började trycka på allt mer över ögonen så insåg jag till slut att det är bihålorna som spökar igen. Var till doktorn igår och fick penicillin och avsvällande tabletter, nu kan jag knappt bärja mig tills de börjar verka. Håller på att bli knäpp av att ha det så här!

Värst är att jag känner mig så trött och inte orkar ta tag i allt som måste fixas med. Vill ju hinna göra fint och baka och fixa inför pojkarnas kalas, hoppas hoppas hoppas att jag ska känna mig piggare imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar