söndag 23 maj 2010

Ännu en återblick

2009-05-23:


"Ironiskt nog mår jag rätt så bra just nu. Har sovit bra de senaste nätterna, halsbrännan har lagt sig, har inte haft så mycket förvärkar på ett par dagar.. Det enda är att magen är så otroligt spänd att det känns som om bebbarna ligger precis alldeles inunder huden på mig. Tror att jag ska krossa dem vid minsta rörelse, framför allt när jag lägger mig i sängen. Har också känt en näst intill förlamande trötthet de senaste dagarna och vilat massor, så jag hoppas att det är kroppens sätt att ladda.

I förrgår klarade vi av mammas födelsedag, en av de få dagar jag inte ville att de skulle komma, om jag nu fick välja. Och igår arbetade min man sin sista dag på 2 1/2 månad.
Sängen är bäddad, väskan är packad (sedan läääänge), vi är så redo som vi kan bli. KOM NU KILLAR!!"

1 kommentar: