torsdag 6 maj 2010

Stockholm i mitt hjärta

Idag har jag och killarna varit ute på en rejäl utflykt. Vi har nämligen varit med Amanda och hennes klass på besök till stadshuset. Jag vet inte om jag var till så värst mycket nytta med vagn och bebisar och allt, men ett par extra ögon var jag ju i alla fall. Och det var fantastiskt mysigt att få följa med. Jag kan ju i stort sett aldrig vara med mina barn i skolan annars, så det känns så roligt att kunna passa på.

Och upp i tornet tog vi oss också, urläckert! Har faktiskt aldrig varit där uppe förut, så det var verkligen en upplevelse. Vilken storslagen utsikt över vår vackra stad!!

Att ta sig dit upp, med två små barn och packning, kan man väl kanske också kalla en upplevelse, fast på ett annat vis... Fy tusan, vad tungt det var! Och då bar jag bara en.. Vem som bar brorsan? Amanda!!! Jag fattar inte hur hon orkade, jag var helt slut. Får väl skylla på att jag också hade norra Europas tyngsta skötväska att bära på samt jordens träningsvärk sedan gårdagens gympapass...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar