onsdag 12 maj 2010

Kort rapport ur lyckoruset och hej på ett tag

Hemma igen. Jättelycklig och alldeles hög. Åh så bra det gick! Innan var jag så nervös att jag trodde jag skulle kräkas, men när jag väl var på plats hos sötnosarna släppte allt och flöt på hur bra som helst.

De var helt fantastiska allesammans, vilka barn, vilken grupp! Så otroligt trygga i sig själva och med varandra, jättefina verkligen. Och duktiga. Vi känner ju så klart inte varandra ännu, men jag kan lätt säga att det var så nära kärlek vid första ögonkastet som man bara kan komma!

Nu lämnar jag vrån för några dagar och kommer vara utan internetuppkoppling. Något enstaka inlägg kanske kan slinka in, men annars blir det ett litet uppehåll. Just den biten känns helt okej, värre är det att inte kunna ha koll på mina bloggbebisar som ju kan komma när som helst nu. Skolfröken gör väl i och för sig bäst i att vila och knipa lite till, men hos Linda kan vad som helst hända... Tänker på er i alla fall!

Ha nu en mysig Kristi Himmelsfärdshelg allesammans. Var rädda om er och var rädda om varandra. Stor kram!

1 kommentar: