lördag 29 maj 2010

Tro´t eller ej...

...men ikväll har jag varit iväg hemifrån. På trevligheter. Ensam. Det var inte igår.

Jag har, tillsammans med de andra instruktörerna, varit hemma på middag hos Marie och Bengan, cheferna på gymmet. Jag velade fram och tillbaka under hela dagen hur jag skulle göra, med tanke på att jag fortfarande mår skrutt och inte hör så bra. Och även om just den biten faktiskt var lite jobbig, det var svårt att hänga med i allt sorl, så är jag med facit i hand väldigt glad över att jag åkte dit. Jättegott och trevligt var det, och så kul att få sitta och prata med alla och se dem "civila", dvs utan svettiga träningskläder.

Nu ska jag ta och förbereda lite inför morgondagen, då är det nämligen kalasdax igen här hemma. Vi valde att dela upp tjocka släkten lite, både pga platsbrist och för killarnas skull, så imorgon blir det Niklas sida som kommer hit. Jättetrevligt. Ska sätta mig och författa en härlig liten lista, sedan blir det sängen. Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar