onsdag 12 maj 2010

JAG VILL GÅ PÅ BRÖLLOP!

Hör ni det alla jag känner? Bröllop är bland det absolut bästa jag vet och jag skulle så hemskt otroligt innerligt gärna vilja gå på ett eller två eller många.

Varför är det ingen som gifter sig? Jag nämner inga namn eller så, men syskon och styvsyskon på lite olika håll och kanter är extra varmt välkomna att knyta lite äktenskapsband. Och alla andra också för all del. Det är mer än okej. Jätteokej.

Förresten är jag inte den som är den... Är det någon av er som jag inte känner som känner för att skicka en liten inbjudan så går det hur bra som helst också. Jag är en jättetrevlig gäst, om jag får säga det själv, och kommer garanterat att både grina en skvätt till alla tal och hjälpa till att fixa hålligång på dansgolvet. Lovar!

Så hörrni. Jag vill, jag vill, jag vill! Snälla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar