måndag 13 april 2015

Myshelg, söndagsångest och världens bästa lillebror

Ja, det skulle kunna sammanfatta min helg och dag. Vi har haft det jättebra på Kolmården, jag har en massa bilder att visa och vi har kommit hem och landat med de stora barnen. Under dagen har även min älskade bror vunnit ännu en stor och viktig tävling, så det har varit mycket fokus på det och många känslor i omlopp. 

Sedan hemkomsten har jag försökt slå om och ladda inför skola igen. Nackdelen med att koppla bort jobbet under lovet, något som jag ju egentligen ska göra och uppmuntras till, är ju att smällen så här på söndagen blir desto värre. Nu extra illa, då jag har en distansundervisning som väntar. Jobbångest deluxe!!

Nu är klockan alldeles för mycket och det är hög tid att sova. Rapporter från helgen kommer imorgon. Kram och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar