fredag 10 april 2015

And he´s gone!!!

Efter tre dagars kamp har nu slutligen Roddan kommit på ny plats. Jag trodde ärligt talat inte att vi skulle lyckas där ett tag, men med en massa jäklar anamma samt min starka man och snälla mamma som var med på ett hörn så gick det faktiskt vägen.

Nu är vi ett stort steg närmre vår efterlängtade jacuzzi. Det är mycket kvar, men nu är vi på väg. Snart ligger vi där och bubblar. Längtar!

Nu grannöl och middag. Imorgon väntar äventyr, bokstavligt talat.

Önskar er en härlig fredagkväll!





2 kommentarer:

  1. Jag är redo för bubbel och bubbel vilken dag som helst. Om du skulle vara utan sällskap :-)
    Kul att se fina syster nästan på bild för en gång skull.
    Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Åh vad mysigt, vad glad jag blir!! Vill inget hellre än att dubbelbubbla med dig, älskade moster :) Hinner nog inte bli klart tills den 20:e tyvärr, men sen så!
    Ja hon var med där i busken min lilla mams. Vill inte riktigt vara med på bild och är inte helt för det här med pool heller, ska erkännas..

    Kram!!

    SvaraRadera