onsdag 23 april 2014

ÄLSKAR

...att barnmästerkockarna i kvällens avsnitt fick dra lappar istället för att välja lag (för er som inte har sett programmet så handlade det om en klassisk situation där två personer var lagledare och resten av gänget sedan skulle delas upp på deras lag)! Hann få riktigt ont i magen där innan och t.o.m. bli lite arg. Det var Amanda som sedan uppmärksammade mig på lapparna och sa åt mig att lugna ner mig :)

Riktigt bra och föredömligt gjort av produktionen och något för även de stora mästerkockarna att ta efter!

Är så himla förtjust i hela programmet och alla ungarna över huvud taget. Både jag och Amanda har suttit med ett stort smajl på läpparna här under kvällen och varit helt kära i flera stycken av dem. Synd att två av mina favoriter fick lämna, men de är som sagt så himla goa hela bunten.

Älskar också att mina arma, trötta fötter fått njuta av ett skönt fotbad och nu ligger inoljade i plastpåsar och varma sockor. Välbehövligt! 

Hjulet är igång, hakan är över och fossingarna mjuka. Gott så. Kram på er! 



Ytterligare något att älska - vårt påskris som nu blivit av med fjädrarna men istället slagit ut i full blom. Ljuvligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar