måndag 30 december 2013

Tillbakablick

Tog en liten sväng längs min "memory lane" här på morgonkvisten och fastnade för ett ögonblick i min alldeles egna lilla klubb för inbördes beundran. Vi är inte många medlemmar, men jäkligt tighta och oftast helt överens ;)

Läste förra årets nyårstext och måste säga att den är himla bra. Tung, tuff, ärlig och tankeväckande, men också väldigt kärleks- och hoppfull. Så mitt i prick, på något sätt. Och så blev det ju ett rätt bra år också. 

Jag ska använda denna text och ha den som underlag när jag nu snart ska till att blicka tillbaka och försöka summera året som gått. 2013. Ett stort år, med många stora, viktiga skeden i våra liv. Något av en bergochdalbana som alltid, men med inte fullt så många looper och fria fall som tidigare. Än. Peppar peppar. Många tårar, mycket känslor, som alltid. Kärlek och sorg. Gråt, skratt och allt där emellan. Som alltid. 

Fortsättning följer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar