onsdag 25 december 2013

Julafton 2013 - en herrejösses massa bilder

Ja, så var julafton över. Igen. Är glad, nöjd, lycklig och vansinnigt trött. Igen. 

Vi hade en jättefin dag på alla sätt och vis, men som vanligt blir det svårt att sätta ord på alltsammans. Och som så många gånger förr låter jag bilderna tala, med bara några små stödkommentarer. 

Så, govänner, vår julafton 2013:


Julfrukost. Familj, kärlek, lycka, mys. Älskart!




Sista avsnittet av adventskalendern satt vi traditionsenligt bänkade tillsammans och såg. Så bra det var! Och som jag grinade!!


Framför allt här.


Öppning av morgonpaket. Mycket spännande!

'

Sedan var det dags att ta på snyggkläderna och åka till Lina, Morten och Maja. Härligt häng med härliga människor, glögg, lunch, lek, mys och Kalle Anka.




Sedan hem och ladda för mera mys med mera familj. Och mer mat. 
Blev väldigt nöjd med årets dukning i vitt, rött och grönt!






Efter maten hände det plötsligt något...





Barnen hälsade på fina tomten och även morbror Patrik fick sig en bamsekram.


Själv passade jag på att sno en puss under misteln :)



Med Karl-Bertil Jonsson i bakgrunden blev det sedan julklappsutdelning, paketöppning, trevlig samvaro och nattgröt, innan vi alla trötta, mätta och belåtna kröp till kojs. Efter att jag avverkat mina 100, så klart :)


God fortsättning!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar