lördag 21 december 2013

Om hon den där som jag jobbar med




Japp, sån är hon :)

Nu är hon på väg till familjen i Norge och jag ska ge mig iväg på terminens sista träningspass. 
Har inte kunnat gå ordentligt sedan i tisdags och känner fortfarande av värken i framsida lår, så vi får se hur detta går... Sen blir det julshopping, sen paketinslagning, sen städning, sen lilla julafton, sen... phu... Jullovet är här, nu kör vi!!

Och du Emma: Keep up the squatjob och ha ett underbart lov. Du ÄR bäst i världen! 

2 kommentarer:

  1. Men du är väl bara bäst! Sötnos! Gulligaste kulan och roligaste idéen ever!

    Jag kör på med squatsen, det bästa med ledighet är att man kan göra de på morgonen och ha de gjorda. Pressen stressen och ångesten är som bortblåst då ju! Super!

    SvaraRadera
  2. Men oj, har ju missat att svara på denna.. Du är så duktig! Min tanke har varit just den, men har inte fått till det så en enda dag. Som nu tex. Halv tolv och jag skulle sovit tidigt. Men ok. Ska bara squatta lite först :)

    SvaraRadera