lördag 14 december 2013

Lussade ni hela dagen igår eller?

Ja för inte hängde ni här i vrån i alla fall...

Har nog vant mig vid de höga besökssiffror jag haft rätt länge nu, men igår var det faktiskt den sämsta statistiken på flera år. Var höll ni hus? Hädanefter tycker jag vi bestämmer så här, oavsett om det är lucia, julafton eller om man är på romantisk middag - först vrån, sen det andra. Okej?

Nej, givetvis driver jag bara med er. Ni får göra precis som ni vill och jag är så glad för varje liten titt här hos mig. Hoppas ni hade en jättetrevlig dag. Och att ni får en fin helg så klart. Kram på er!

Ps, Själv har jag i det närmaste dödsångest inför första boxpasset på en och en halv vecka. Innan det var det också uppehåll. Det hade kanske varit helt okej om det inte vore så att jag, samtidigt som jag inte tränat, konstans tryckt i mig en massa godsaker. Mat, fika, godis, hjälp... På´t igen bara. Heja mig,

Ps. igen. Fast benböjt har jag ju gjort så klart. Dag 34 idag. Över en tredjedel avklarat. Wohooo!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar