måndag 1 april 2013

Det bästa som hänt på länge

Kristin Kaspersen tar över Biggest Loser!

Jag har helt missat denna nyhet, som tydligen inte ens någon nyhet utan har varit ute sedan i oktober. Men i alla fall. Jag såg en trailer idag och blev så himla glad. I LOVE Kristin Kaspersen!

Detta är så bra, så nu glömmer vi bekymmer, sorger och besvär för en stund. Nästan.

Uppdatering: Har nu fortsatt liva upp tillvaron genom att plöja igenom en herrejösses massa gamla "På middag hos Hannah och Amanda"-program som jag inte tidigare sett (samtidigt som jag rättat en hel hög med läx- och matteböcker, hur otippat är inte det en annandag påsk som denna?). I vanlig ordning har jag suttit och skrattat högt åt dessa systrar. De är inte kloka, de där två. Men så himla roliga! 

Döm om min förvåning när sedan en av gästerna är just Kristin Kaspersen. Så klok och så vacker. Jag säger ju det, hon ÄR fantastisk!

Har även kunnat konstatera en helt annan sak under denna afton: Jag äger alldeles på tok för få Matteusfat. 

Nu tar jag med mig datorn till sängen och fortsätter tittandet där. Natti natti!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar