tisdag 2 april 2013

Att cykla eller inte cykla, det är frågan..

Nu är det fler beslut i görningen. Viktiga sådana. Glasögon och teckensnitt i all ära, men nu snackar vi allvar.

Det handlar om att cykla. Typ runt en stor sjö. Eventuellt om att dö på kuppen.

Mamma tycker definitivt nej, Patrik, Linda och Niklas tycker ja. Vad jag själv tycker och vill vet jag som vanligt inte. Det varierar från dag till dag.

För:
  • Jag behöver ett mål och en anledning att komma i form.
  • Har bestämt för länge sedan att jag ska ha gjort en svensk klassiker (halv- eller tjejvarianten) innan jag fyller 40. Det är inte så jäkla lång tid kvar nu...
  • I midsommar ska jag tillbringa en vecka i Italien (!), på stranden (!!), i bikini (!!!) tillsammans med en svensk mästare i bodybuilding och en miss fitness - båda tighta, bruna och snygga som få. Några cykelmil i häcken skulle inte göra något i det sällskapet...
  • Lilla gullet (svägerskan Hanna) vill ha sällskap och det skulle så klart vara kul att genomföra det tillsammans (även om vi bara har sällskap typ tre meter)
  • Jag kommer vara så nedra stolt när/om jag väl har fixat det.

Emot:
  • Tid
  • Ork
  • Pengar
  • Besvikelsen om jag inte fixar det.
  • Jag HATAR att cykla

Beslut måste tas snarast.

Hjälp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar