fredag 13 juni 2014

Lyx

Hemma efter en fantastisk kväll och vecka. Trött och alldeles tom, men väldigt nöjd och lycklig.

Har lyxigt nog landat i ett nästintill tomt hus. Ensam hemma, med bara Rasmus. Städat, tyst och stilla och, bäst av allt, med nybäddad säng (tack älskling, jag blev jätteglad!.  Lyx!

Pojkarna är utlånade, Amanda sover hos kompis och Niklas, ja han har just startat sin Vätternrunda. Det är en lång natt och en otrolig utmaning han har framför sig men jag vet att han kommer klara det med bravur. Heja älskling!!

Imorgon ska jag börja förbereda och styra upp nästa tillställning, men det är imorgon det. Då ska jag även ge rapport med bilder från de senaste dagarnas festligheter, samt delge er hur det går för Niklas i cyklingen. Imorgon. Nu ska jag krypa ner mellan svala lakan i en stor, tom säng och bara njuta. Breda ut mig, kanske skriva en liten lista, lyssna på och troligtvis somna till fredagspodden och sedan sova, utan sparkar och avbrott, ända tills jag vaknar av mig själv. Sa jag lyx?


God natt alla där ute och sov gott. Det ska jag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar