tisdag 12 november 2013

Wohoo!

Dag två avklarad och med den ytterligare två sköna brudar (varför är vi förresten bara tjejer - kom igen nu killar!) som anslutit sig till vår glada squatsskara. Välkomna Anna och Sandra, som dessutom båda jobbat ikapp som tusan idag så att vi alla är i fas. Grymt bra jobbat!!

Jag och Emma körde delar av vår benböjskvot under kvällens tuffa träningspass, sedan fullföljde vi hundringen på varsitt håll hemma. Gissa om jag kommer vara mör imorgon?!

Nu Bagge-Wahlgren, sallad med serrano och feta samt ett par stora baljor kaffe. Soffan väntar. Because I´m worth it!

Ps. Till alla er andra: Jag lovar att jag inte kommer räkna ner så här varje dag och att vrån inte bara kommer fyllas av benböj och hejarop fram till februari. Det blir givetvis en blandning av lite allt möjligt, precis som vanligt. Barn, skola, önskelistor och städångest t.ex. Och glögg!

Nedräkningen har börjat. Hinken bubblar, inbjudningar är utskickade och jag har tagit fram alla mina olika kokböcker och julmagasin. Nu återstår bara att försöka sålla bland allt jag vill laga och baka, så vi inte äter ihjäl oss alldeles. Fortsättning följer!

Uppdatering: Och nu kliver Anette in i matchen också! Jäklar vad grymma ni är tjejer, jag är så stolt redan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar