torsdag 21 november 2013

Längt i magen

Idag är en sån där dag då jag längtar något alldeles vanvettigt efter mina barn. Det gör jag allt som oftast när vi är åtskiljda, men ibland är det extra mycket. Som idag. 

Jag längtar efter att få komma hem i eftermiddag. Efter att få gosa in mig med mina ljuvliga små killar (helst de två stora älsklingarna också, men det brukar inte vara riktigt lika gossugna)  i en stor, varm filt. Tända ljus överallt och kanske en brasa i öppna spisen. Sen ska vi fortsätta med vår senaste favoritsyssla - att kolla igenom LasseMajas julkalender. Jag älskar den, och pojkarna också. Vi ser ett avsnitt, sen när det är slut ropar de "Igen mamma, ett till, det är så spännande!". Och så tittar vi på ett till. Och ett till. Och kanske ytterligare ett.

Min målbild idag. Underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar