söndag 17 november 2013

Tuff helg

Jag älskar mitt hem (oftast), jag älskar mina barn (alltid) och jag älskar att vara ledig och göra saker tillsammans med dem. Men...

När Niklas jobbar från morgon till kl 22.00 både fredag, lördag och söndag samtidigt som vi kommit i total obalans med städ och tvätt och allt vad ordning och reda heter samtidigt som de stora barnen har fullt upp med sitt eget samtidigt som jag känner mig groggy av trötthet mest hela tiden, ja då känns det lite tungt. 

Efter lång dag med teater- och museibesök (får lov att bli ett separat inlägg om det en annan dag, phu...), matlagning, städning, gymnastikskjutsning och en rejäl dust med tvätthögarna har jag äntligen landat i soffan. De små sover, ett bad är upptappat och en skål med kvarg väntar. Den och 100 squats. 

Önskar er en skön söndagkväll.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar