onsdag 27 november 2013

Jag har en bekännelse att göra...

Jag somnade ifrån squatsen igår. Det är sant. Tänkte göra dem, var på väg att göra dem, "skulle bara " och så blev det aldrig av.

Vaknade i vargtimman och kände squatsångesten sprida sig i kroppen, så det var bara att hoppa upp och göra dem i morse istället. 

I den ursprungliga varianten halkar man tillbaka på noll om man missar en dag, även om man blir sjuk, men så hårda är inte vi inte. Närå, så på´t igen bara.

Ha en fin dag alla raringar!

2 kommentarer:

  1. oups, är det så hårt! Bäst jag gör mina 100 innan jag lägger mig då! Glömde i morse (det är farligt med helg, man glömmer uppenbarligen sina rutiner då!)

    SvaraRadera
  2. Mm, jag skjuter upp dem till sista minuten varje dag, så himla dumt. De går ju på ett kick när man väl börjar, men det blir ändå aldrig av före kvällen.

    SvaraRadera