måndag 11 november 2013

Dag 1 - check!

De hundra första benböjen är avklarade, wohoo! Jag, eller rättare sagt Niklas, tog en bild också men den tål faktiskt inte att visas upp. Dock är den ett rätt bra bevis på att den häringa röven alltför väl behöver en squat eller tiotusen...

Vi som kört igång idag är alltså jag, Emma, Malin och Hanna, plus Ellinor som tar det lite försiktigt och känner efter hur det känns i knäna. Superkul att vi blev några stycken! Är det någon som hakar på senare går det givetvis jättebra, bara att lägga till dagar själv. 

Har räknat på det här med dagarna och kommit fram till att vår sista dag alltså blir den 18/2. Plötsligt lät det otroligt långt borta men, vad tusan, detta fixar vi ju lätt. Eller hur tjejer?! 

Resan är påbörjad, heja oss!!


5 kommentarer:

  1. 150 gjorda i dag, så bara 50 kvar så är jag helt på banan! Känns som att mina ben/rumpa behöver detta med tanke på hur sliten jag blev efter de första hundra...

    SvaraRadera
  2. 150 gjorda i dag, så bara 50 kvar så är jag helt på banan! Känns som att mina ben/rumpa behöver detta med tanke på hur sliten jag blev efter de första hundra...

    SvaraRadera
  3. Du är så bra, kram på dig fantastiska Anna!!

    SvaraRadera
  4. Så, då är mina första 100 avklarade. Jag ligger en dag efter er. Får väl se hur ont det gör i benen imorgon.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Tjohoo, åh du är fantastisk!!! Härligt Anette!!!

    SvaraRadera