tisdag 13 augusti 2013

Trädgårdslycka!

Så glad efter en dag på fantastiska Zetas samt lunch och välbehövligt prat (tror inte vi slutförde ett samtalsämne, knappt en mening, på hela dagen för att vi hade så mycket att prata om...) med ännu mer fantastiska Emma. Perfekt uppladdning inför allt som komma skall. Och perfekt med nya, pigga inslag i vår sommartrötta trädgård!



Mysig lunch på trädgårdscafét
(note to self - måste prova att göra egna parma-/serranochips!)..


..och massa fina blomster med hem! Jag hade kunnat handla hur mycket som helst, men fick lov att behärska mig lite...


Köpte stenkyndel, 


fackelblomster, 


vipphortensia...


...och slutligen en pärlbuske, som jag så länge velat ha. Den kanske inte ser så mycket ut för världen just nu, men vänta bara.. Håller tummarna att den ska bli precis så fin och dofta så ljuvligt som jag drömt om!

En rolig sak är att jag nu på morgonen såg att Victoria skrivit om flera av just de blommorna jag köpte igår. Hoppas så att de ska trivas hos oss!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar