fredag 9 augusti 2013

The duk!

Först och främst måste jag ju be er att hejda er lite. Jag menar, så inte kommentarsfältet sprängs av alla goda råd och åsikter ;)

Nej då, skämt åsido. Jag fick en hel del hjälp på traven, både här i vrån, via sms och från de övriga i familjen. Och här ser ni resultatet, det bidde en rutig. Så nu får ni alla tyckare se till att komma hit och äta vid vårt nygamla matbord på vår nypimpade altan.

Varmt välkomna!

Ps. Anette, jag har köpt turkosa, jättesnygga servetter. De piggar också upp! :)



4 kommentarer:

  1. Det blir jättesnyggt Nettan! :)
    Vi har 3 buskar svart vinbär som vi inte ska göra nåt med bären med. Du får gärna komma och plocka om du vill, de är mogna nu.
    Vi ses imorgon! Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh, härligt, det gör jag gärna. Ja vi ses i morgon, kul!

    SvaraRadera
  3. det var ett bra val!
    Jag svarade tre gånger via mobilen innan, men det fungerar ju aldrig. Mycket störigt :/

    Hoppas första dagarna på jobbet har varit bra!

    SvaraRadera
  4. Tack gulliga Anna! Fy vad konstigt att det inte funkar. Men är så glad att du inte ger upp. KRAM!!

    SvaraRadera