onsdag 7 augusti 2013

Okej, nu väljer vi duk

Det är fan inte sunt att ha sådan beslutsångest som jag har.

Idag hade jag äntligen hittat en grå- och vitprickig vaxduk, som jag letat halvt ihjäl mig efter. Snorbillig dessutom. Åkte till butiken och fann såklart att just denna färg var slut, men kommer in senare i höst. Gott så. Tänkte att jag ju faktiskt kan köpa en annan att skydda bordet med tills vidare, när det ju nu var så bra pris. Och sen tog det stopp. Tvärstopp. Det fanns ju så många...

Så nu gör vi så här gott folk: Jag fikar med Louise och ni väljer duk. Mycket bra metod.

1. Svart med små vita prickar
2. Svart med stora vita prickar
3. Svart- och vitrutig, som nästan ser lite grå ut.
4. Wild and crazy - tänk turkos, rosa eller annat skoj.

Hej så länge!

2 kommentarer:

  1. Våga ta wild and crazy, det blir man glad av.

    SvaraRadera
  2. Bra tänkt :) Tack!

    Har fått en del sms-svar också, plus att familjen har fått säga sitt. Imorgon åker jag och köper duk!

    Ses på lördag, kram!

    SvaraRadera