lördag 31 augusti 2013

Saker jag funderar över en tidig lördagsmorgon i augusti


  • Hur fantastiskt lyckat det blev igår och vilken tur jag har som har så fina kollegor. Extra glad är jag över att ha fått tillbaka min fantastiska Emma. Typ det bästa som hänt i år! 
  • Varför jag absolut skulle vakna kl 6 imorse, då jag ju skulle få sova hur länge jag ville helt ensam i stora sängen... 
  • Hur skönt det är att ha ett städat hem. 
  • När renoveringsarbetet ute ska bli färdigt. Vi började direkt när vi kom från Båstad och trodde det skulle bli klart på ett par dagar. Eh, nej...
  • Om nyhetsuppläsaren på Nyhetsmorgon har ögoninfektion eller om han bara är väldigt trött. Eller ser han ut så?
  • Hur tusan det kan vara blött precis överallt inne i nya partytältet. Har liksom i min enfald gått och trott att själva syftet med ett sådant skulle vara att det INTE regnar in...
  • Hur jag ska bort fläckarna från rödvin som någon råkat hälla över våra vita kökslådor.
  • Vad vi ska göra med all mat som är över från gårdagens middag. Någon som är hungrig?



Vatten, vatten, bara vanligt vatten...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar