måndag 12 april 2010

Äntligen

...börjar vi se ett slut på sjukeländet för denna gång! Båda killarna var feberfria hela dagen igår och även om snoret fortfarande rinner så börjar de sakta bli sig själva igen. Rasmus och Amanda fick ju ett snöpligt påsklov stackarna, och nu är de åter i skolan. Jag själv har fortfarande ont i hals och bihålor, men det går inte att jämföra med hur det var i slutet av förra veckan. Så nu är vi på g igen! Igår kväll kände jag mig t.o.m. så pigg att jag tog tag i att storstäda vårt badrum, otroligt skönt. Bara resten av huset kvar...

Mina prinsar sov jättedåligt inatt och jag med dem. Men med huset fritt från pappor och syskon hoppas jag på att vi ska kunna sova ut ordentligt idag på dagen. Som sagt, vardag efter lov är inte helt dumt...

Hoppas ni får en bra dag och vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar