söndag 5 juli 2015

I did it!!


Lång dag, långt lopp. Eller, kanske inte så långt, men väl i motström och i mörkt vatten. Det räckte.

Det var faktiskt riktigt tungt där ett tag, och jag kände inte alls att jag kunde ta i så som jag hade velat. Trångt som attan, krafter som tröt och svårt med andningen. Klarade det med hjälp av mina älsklingar Emma och Louise, en funktionär som hjälpte mig att lätta på våtdräkten lite, fenomenalt stöd av moster Pernilla, morbror Tomas och kusin Matilda samt med en hel del jävlar anamma.

I efterhand blev jag glatt överraskad av min tid (jag hade som eget, hemligt mål att försöka fixa det under 30!) och känner mig otroligt glad, nöjd och stolt över min prestation.

Nu fixa klart lite här hemma och sedan sova. Det är ju en dag imorgon också ;)














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar