tisdag 16 juni 2015

Som sagt

Det gick lite så där igår...

Heldag på Hågelby. Mycket att tänka på, nervöst att träffa de nya kollegorna men en givande och trevlig dag.

Efteråt fira lilla farmor. Eftersom Niklas skulle iväg kl 19 bestämde jag mig för att åka direkt till Upplands Väsby när konferensen slutade 16.30, stanna en stund och sedan åka hem tidigt. Jo men visst...

Efter att ha suttit i bilköer i 1 timme och 45 minuter sprang jag in till farmor, överräckte en blomma, slängde i mig lite mat, berättade om humlor och stolpar och sprang ut igen. Efter en kvart. Men jag hann gratulera och krama om henne i alla fall.

Hem och ganska mör, både av trötthet men också av värkande huvud och öga. Helt sjukt, men det var verkligen bara att skratta åt eländet...

Efter en kväll av förberedelser hemma väntar nu en dag med hårt jobb på skolan. Sedan en efterlängtad middag med bästa Lurgänget. DET blir bra. 


Här har vi den :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar