söndag 10 maj 2015

The Golden Year Gala


Ja. Var ska jag börja? Vilken kväll!

Efter många om och men valde jag outfit för kvällen och gjorde mig iordning. Bestämde mig för att slå på stort och köra långklänning, när man för en gångs skull får gå på galamiddag.

Blev upphämtad av privatchaffis och serverades Perfect Day Rosé i bilen på väg in till stan.

Hade sedan en fantastisk festkväll med min Louise och flera hundra andra tjejer. God mat, vin, drinkar, goodie bags, livepodd, musik av Ulrik Munther, härliga samtal och många skratt. Efteråt var Björn (stackaren) snäll att hämta oss också och så bar det av hemåt. Det var två mycket glada, nöjda och kanske aningens berusade tjejer som sedan avslutade kvällen här hemma med en stunds kackel och skratt utan dess like.
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar