tisdag 4 februari 2014

Vem f-n var det som kom på det här med squatsutmaningen?

Det är min första fråga. Dag 85 igår och nu är det inte skitkul längre. Inte någonstans. Ynka 15 dagar kvar, bara 1500 benböj... De nada, piece of cake, nemas problemas. 

Kom. Igen. Nu. Tjejer!

Så till min fråga numro två: Var håller ni hus?
Det har ekat tomt här i vrån ett tag (nej inte tomt, där överdrev jag, men det har varit ovanligt få besökare ovanligt länge) och det bekymrar mig. Tyvärr leder det till att jag tappar både mod och lust, får skrivkramp och blir dålig på att publicera inlägg, vilket gör att ännu färre besökare kikar in, vilket i sin tur.. ja, ni hajar. Det blir en enda ond vråcirkel och så kan vi ju inte hålla på.. Hojta till om det är något ni önskar, saknar eller kanske undanber er, annars räknar jag med att ni hänger kvar. Och att ni så klart säger till både vänner, släktingar, grannar och korvgubben på hörnet att pallra sig hit ;)

Hur eller hur, vilka ni nu är och var ni nu är:

Var rädda om er och trevlig tisdag!

4 kommentarer:

  1. Ja, jag är ju här. Tyvärr hänger jag inte med på squatsen längre för jag fick så himla ont i ischias-nerven och det gick inte bort. Kör något liknande i alla fall när jag tränar TRX.

    Kämpa på nu de sista 15 dagarna. Tycker du att det har gett resultat?

    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  2. Åh, jag är jätteglad över att du är det Malin. Vi tänker på er och pratar om er här hemma. Senast för några veckor sedan tittade vi på härliga sommarbilder från Båstad :)

    Klokt, man ska lyssna på kroppen! Jag har själv känt av knäna emellanåt, men inte mer än att jag klarat av det.

    Jag vet faktiskt inte, har ju tyvärr inte tränat stenhårt i övrigt. Men det känns häftigt att ha gjort det!

    Tack för peppen! Kram

    SvaraRadera
  3. segt svar, men jag är här och kvar i utmaningen! 7 dagar kvar nu va?
    Jag har tränat helt obefintligt i övrigt och jag måste säga att jag tycker squatsen har gett effekt, en grunddel är att jag nu gör 100-150 på raken utan problem, men också att både lår/rumpa och i mitt fall även magmusklerna verkar ha påverkats.
    Eftersom jag inte har tränat alls i övrigt så ger jag all cred till squatsen :)

    En vecka kvar!
    (sen planka-utmaning, eller hur var det? :)

    SvaraRadera
  4. Vad glad jag blir att du kämpar på och så klart också att du känner att det givit resultat. Grymt bra jobbat!! Jag känner också stor skillnad just i att de är lättare att göra än i början, men kan inte säga att jag ser några direkta resultat. Snart klara och ja, sen blir det planka :) Fast är det okej att vi väntar till efter Gran Canaria?

    SvaraRadera