fredag 21 februari 2014

Om fyra timmar kommer taxin

...och jag tänker att det kan vara hög tid att sova, efter en minst sagt galen dag. Simning, bad och simhopp med ett gäng ystra sjuåringar, storhandling, bikiniletning, mys med prinsar, veckobrevs- och viktiga mailskrivning, planering av morgondagen, taxibokning och så slutligen packning. 

Satt där i badhuset idag, kall och frusen, med vita, degiga (och så klart stickiga) ben och med allt stoj runt omkring. Tittade ut genom fönstret på den nyfallna snön och tänkte att det kändes rätt okej ändå att åka till värmen ett slag :)






Nu väntar en veckas vila, avkoppling och umgänge med två av dem jag älskar mest i hela världen. Det kommer bli så ofattbart härligt, även om jag givetvis kommer längta ihjäl mig efter mina fyra killar, främst de små. 

Som sagt, dags att sova. Natti natti!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar