söndag 16 februari 2014

Söndagsångest i kubik

Trots att jag bara var borta i fredags så känns det som en evighet sedan jag var i skolan senast. Under helgen har vi lyckats vända dygnen totalt och dagarna, kvällarna och nätterna har flutit ihop i en enda stor konstig dimma. Nu är det Ludvigs tur att vara sjuk - han kräktes igår kväll och har feber idag. Även Viktor är lite hängig, så båda killarna får vara hemma från förskolan imorgon. 

Själv mår jag mycket bättre, även om jag fortfarande känner mig rätt sliten och trött. Håller som bäst på att ladda inför morgondagen och veckan och blir allt mer nervös. Det kommer vara några riktigt tuffa och fullspäckade dagar som avslutning inför den väntande ledigheten. Dessutom har jag en skrivläxa som skulle varit inlämnad i fredags och som nu hänger över mig som ett svart moln. Jag hade prestationsångest inför uppgiften redan innan, och när jag nu blev sjuk och försenad med den har känslan bara vuxit. Jag ska försöka bli färdig nu så fort som möjligt och sedan sova. 

God natt på er, alla raringar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar