lördag 15 februari 2014

I'm back!

Repris av "På spåret", kaffe och semla. Kan lugnt säga att det satt som en smäck efter åtskilliga timmars sömn och ett och ett halvt dygns fasta. Är det kanske nu man ska passa på att börja med 5:2-dieten?

I övrigt har vi smajlat stort och skrattat högt, gott och hjärtligt åt våra favoriter under årets På spåret-resa. Jesper och Elisabeth, vilket härligt par! Synd bara att de inte nådde ända fram..

Nu ska jag nog vila lite efter denna kraftansträngning. Och ladda för att börja ta igen gårdagens förlorade squats. Provade att göra 10 st för en stund sedan och trodde jag skulle dö. Bara 190 kvar... Wish me luck!


5 kommentarer:

  1. Tror tyvärr att jag kan ha 350 att göra efter dessa dagar. Illa! Jag behöver komma hemifrån för att få göra dem ifred!! Gaah

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ingen fara, vi hjälps åt att göra dem måndag-tisdag. Vi kan ta med barnen :)

      Jag är heller ej ikapp, blir helt slut av minsta lilla ansträngning..

      Radera
  2. skönt att du är pigg igen! och vilka smaskiga semlor! Pyssliga du! :)
    Det kommer gå finfint att köra 190 squats senare i dag :)

    PS jag tror jag har hittat komplotten, blogspot gillar inte safari, eller inte mig i kombination med safari, för när jag använder safari i mobilen eller nu, på datorn, så sparas inte mina inlägg. Fungerar det för dig?

    /Anna, på föräldrarnas dator

    SvaraRadera
  3. Tack. Är fortfarande inte helt pigg, men mår betydligt bättre!

    Ah, intressant. Har inte safari här på datorn, men kan prova och se om det gör någon skillnad. Jag har provat att själv kommentera med iphonen nu, och får inte heller till det. Skitteknik!

    SvaraRadera
  4. Nu testar jag att kommentera med safari.

    SvaraRadera