måndag 3 februari 2014

Ett litet plåster

Har haft ett plåster på armen i över två timmar, som grinat bara jag gått på toa eller nästan bara rört mig. Nu har plåstret somnat, fastklamrat in i det sista...


Har gått och undrat hela dagen om det verkligen varit någon "fuka" att tala om, då båda killarna varit oförskämt pigga och föreslagit både skridskor, bio och badhus... Nu under kvällen har dock Viktor varit riktigt hängig (och mammig!!) och även börjat klaga över ont i örat. 

"Mamma, jag tror jag har två baciller som har kommit in i mitt öra.
 Kan du ta bort dem?!"

Det kunde jag så klart inte, men lite alvedon kunde jag ge. Nu sover han sött här bredvid mig, min lillskrutt. 

Mammas minsta lilla älskling.. ❤️


2 kommentarer:

  1. Otroligt lik Amanda!
    God bättring.
    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  2. Ja de är rätt lika, de där två :) På många sätt, även om det är Ludvig som ärvt hennes tjurighet :)

    SvaraRadera