fredag 14 februari 2014

Platt fall på alla hjärtans dag

Igår när jag äntligen bakat klart var jag slut. Trött i kropp och knopp och kakorna misslyckade. Hade tänkt gå in här i vrån och skriva "bajskakor", vilket så här i efterhand hade passat rätt bra. För här ligger jag nu i magsjuka...

Trist alla hjärtans dag utan större trevligheter och inställt kalas imorgon. Ännu ett. Vi har sannerligen, peppar peppar, klarat oss bra från sjukdomar detta läsår, men timingen på de som drabbat oss har väl varit så där. Vi kanske inte ska ställa till med fest här hos oss helt enkelt? 

Trots allt väljer jag att känna kärlek och tacksamhet. Familjen är här, vi myser i det lilla och eländet går ju över. Mest lättad är jag över att det kom nu och inte inför nästa helg. Håller tummarna att de andra klarar sig nu bara. 

Önskar er alla en riktigt fin alla hjärtans dag. Var rädda om er och var rädda om varandra. Det är det allting handlar om. 

Kram ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar