lördag 5 oktober 2013

Så var vi där igen.

Lite depplördag tror jag minsann. Helt från ingenstans.

En jättebra jobbvecka är till ända. Otroligt tuff, men lyckad. Trafikprat, träning i att gå på led, mask- och gråsuggekompost i klassrummet samt 23 stycken utvecklingssamtal. Plus allt det vanliga. Häpp.

Igår kickstartade vi helgen med rejält fredagsmys. Jag och Mandis brände iväg och köpte ljuslyktorna jag varit sugen på så länge (man kan faktiskt inte ha för många lyktor, så det så), sedan hämtade vi killarna och dukade upp till fika. Mormor hade varit förbi med kanelbullar, dagen till ära. Mums!
På kvällen fortsatte myset och mumset med lasagne, Idol, soffgos och grönsaker med dipp.  Och jag var vaken genom nästan hela programmet. Toppenfredag!

Och så idag. Tom. Det blir ju lätt så. Har skrivit en lista över allt som ska göras i helgen och klätt på mig och pojkarna. Först ut boxning och gympasalslek. Sen det andra.

Trevlig lördag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar