söndag 13 oktober 2013

Ny dag

Gårdagen blev en urhärlig dag, full med energikickar och välbehövlig återhämtning. Först ett tufft träningspass, sedan ännu en dust med matteböcker (är såå nöjd över att jag tog itu med allt jobb direkt på lördagsmorgonen istället för att skjuta upp det till söndag kväll), eftermiddagsfika och efterlängtad pratstund med Fia och så jättemysig och god middag hemma hos svärmor. Tack Eva, Hasse och "Erikssonklanen"! Niklas drog senare på kvällen ut och föräldravandrade, men då låg jag hemma i värmen under en skön filt och tittade på tv sov.

Nu morgonmyser jag, mina prinsar och ett gäng dinosaurier i soffan. Ska snart väcka pappan i familjen (som var den som skulle ha tagit morgonen idag...) och fixa frukost, men vi väntar lite. Tänkte lyxa till det med att dricka kaffe och läsa min senaste "Wellness" först. Den har legat här i flera dagar och bara väntat. Sedan hoppas jag på att få med mig familjen ut i skogen. 

Önskar er alla en underbar söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar