fredag 11 oktober 2013

Dagen i bilder

Vaknade trött som attan efter ännu en alldeles för sen natt och på tok för få timmars sömn. Bestämde mig för att pigga upp mig själv med lite glitter och glamour, så här på fredagen. Självklart var glitterraggisarna på :)


Pricken över i - mitt nya, fantastiskt vackra, armband, som Viktor gjort:


Efter en lång dag med lektioner, höstmys och eftermiddagsjobb var jag kräkfärdig av trötthet och visste som sagt nästan inte hur jag skulle bära mig åt för att ta mig hem...


Men på något sätt fick jag oanade krafter och tog tillsammans med Amanda en sväng till Kungens Kurva :) Kolla himlen!


Efter att ha gjort både Ikea och Kvantum kom jag så slutligen hem. Pojkarna tittade på "Rasmus i luften" (sötnosar!) och Niklas väntade med urgoda hamburgare till middag. Bästa stunden på veckan - middag hela familjen tillsammans! 


Efter mat och mys drog Niklas iväg på fotbollsdejt och jag och pojkarna fixade färdigt i Viktors rum. Målningen är klar och äntligen har han fått upp tavlan han valt ut alldeles själv. Så nöjd kille!
Ska snart ta itu även med Ludvigs tavla, så att vi kan sätta upp den i morgon bitti. 



Till slut kunde så mamman landa i soffan. Idol, kaffe, kvarg med hallon, tända ljus och filt. Obeskrivligt skönt!


Och givetvis grinade jag en skvätt också...


Och just det. Skruven är återfunnen och glasögonen hela. Wohooo!


Lång dag. Bra dag. 

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar